Springsteen

Idag har det varit en lugn dag.  Svarat pa en massa mail som blivit liggande.  Sag i helgen att de skulle släppa biljetter till Springsteen i sommar idag och tänkte jag skulle prova.   En timme efter tänkt släpp av biljetterna sag jag att det varit kaos och att systemet inte fungerat.  Nytt släpp skulle medelas senare.  Tänkte da inte mer pa det förän pa eftermiddagen da jag sag att biljetterna tagit slut snabbt och att de satt in en extra koncert.  Gjorde da ett försök att köpa biljetter och det funka direkt trots läsar storm till kvällstdningarna. Sa nu har jag tva biljetter Open-mouthed  Hade hoppats pa att brorsan ville följa med trots barna tider.  Far se hur det blir, tror dock jag hittar nagon intresserad om han inte följer med. 7 juni är det för övrigt.
Pa eftermiddagen tog jag en timmes promenad da vädret var fint jag var lite seg efter att suttit inne hela dagen.  Under promenaden blev jag stoppad tva ganger för vägbeskrivningar. Jag kan kanske 4 gator i hela Bryssel men bada gangerna var det ställen jag kände till, kul.  
Nu ska jag se pa Krig och Hagkomst, köpte första serien Krigets Vindar i somras.  Da stog det att del 2 skulle släppas under hösten, den kom dock aldrig men nu hittade jag den pa nätet, Trevligt.  Nu har jag 20 timmar framför mig.
 
Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar